Wednesday, December 1, 2010

itu aku


ouh ouh!
mizz miza telah mengamanahkan saya untuk ambil tag ini
terima kasih tidak terhingga saya ucapkan :)

okeh!
apa yang perlu dilakukan ialah:

1) copy paste benda pink ini.
2) upload pic cool,bergetah,macho,comel,cantek korang.caption : "itu aku"
3) kenalkan diri anda
4) bagi 5 wish anda sempena bulan december ini!contohnya : wish dapat nikon dslr,dapat result ok!eheks!
5) tag 5 followers anda!
6) oh title : "itu aku"


'itu aku'
memang bergetah kan gambar ni.
haha!



okeh!
ini biodata saya (ngehehe)
kira macam tulis biodata masa darjah 6 dahulu

  • Rafiqah Binti Ahmad Rijal
  • 28 Mei 1990
  • makanan kegemaran: makanan yang pedas-pedas
  • minuman kegemaran: carrot susu, fresh orange, teh ais
  • anak sulung dari 5 beradik
  • ucapan atau impian:
  1. dapat pergi vacation (nak pergi pantai)
  2. mama dan ayah balik dengan sihat
  3. result yang best dari sem lepas
  4. tukar color braces ke color pink & turquoise
  5. bulan disember habis cepat (hehehe)

saya dengan bangganya tag:



cukup lah ya 4 orang je. heee!

********************

tu gambar untuk report card sekolah agama
masa aku darjah 2
ustazah aku suruh tukar gambar pakai tudung -____-"


20 comments:

oshin said...

comel ;)) hehe

oshin said...

comel ;)) hehe

Leya said...

alala comel..
hehe..
tau xpe..nak dec habis cepat juge...
huhu =)

Farra said...

Hahaha! Nak buat gak la walaupun tak kena tag :D

Ari said...

Aryana as you referring to me? ;)

eqacashperlala said...

oshin: hehehe! muka kecik2 comel lah, dah besar harammm

eqacashperlala said...

leya: hehehe. muka tak senyum kann

farra: you are welcome to do so :)

ari: yes. sorry lupa nak link tadi :)

asfira aminuddin said...

babe, thanks tag i! hihi. nanti i bwat!

btw, u cute masa kecik! i teta[ kenal u la babe tgk gmbar tu. hihi. :)

eqacashperlala said...

asfira: u r most welcome. hahaha! muka tak berubah eyh.

miszlullaby said...

wow~bergetah2 da macam chewing gum you!hehehe..nanti ML buat k.thanx for tagging me =)

Anisa Hang Tuah said...

gambar itu sungguh comel.nak picit2 je pipi tuu

eqacashperlala said...

ML: hahaha! muda-mudi mesti bergetah

anisa hang tuah: jangannnnn!

paan said...

comel ker ? haha.jgn marah ye.

Entri terbaru ->Siapakah anak Bill Gates ?
Siapakah pemilik matahari ?

hans said...

hohoho
pic waktu kecik tu

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

NOOR FATIN said...

comel nya gmbr dlu.. hehe

Rifki Fauzi said...

hallo teman,

saya mau minta tolong nich... Boleh nggak..???
Begini...saya kan sekarang sedang mengikuti sebuah kompetisi blog.
Nah, saya butuh support dari teman agar bisa menang,
untuk memberikan komentar pada artikel saya di :
http://rifkifauzi.blogdetik.com/index.php/2010/11/dari-internet-sehat-jadi-hebat-dari-dunia-maya-jadi-nyata/

TERIMA KASIH BANYAK

salam teman blog,
Rifki Fauzi
(weowe.blogspot.com)

eqacashperlala said...

paan: tak comel, buruk laa

hans: hehehe. bergetah bukan?

noor fatin: semua orang masa kecil2 comel. so were you :)

rifki: ouh, okeh :))

Sca Ndx said...

er er. innocent :)

diriku said...

he2..gmbr time budak tu..

eqacashperlala said...

sca ndx: ofkosss :D

diriku: chumil kan kan kan :p

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers