Wednesday, December 1, 2010

itu aku


ouh ouh!
mizz miza telah mengamanahkan saya untuk ambil tag ini
terima kasih tidak terhingga saya ucapkan :)

okeh!
apa yang perlu dilakukan ialah:

1) copy paste benda pink ini.
2) upload pic cool,bergetah,macho,comel,cantek korang.caption : "itu aku"
3) kenalkan diri anda
4) bagi 5 wish anda sempena bulan december ini!contohnya : wish dapat nikon dslr,dapat result ok!eheks!
5) tag 5 followers anda!
6) oh title : "itu aku"


'itu aku'
memang bergetah kan gambar ni.
haha!



okeh!
ini biodata saya (ngehehe)
kira macam tulis biodata masa darjah 6 dahulu

  • Rafiqah Binti Ahmad Rijal
  • 28 Mei 1990
  • makanan kegemaran: makanan yang pedas-pedas
  • minuman kegemaran: carrot susu, fresh orange, teh ais
  • anak sulung dari 5 beradik
  • ucapan atau impian:
  1. dapat pergi vacation (nak pergi pantai)
  2. mama dan ayah balik dengan sihat
  3. result yang best dari sem lepas
  4. tukar color braces ke color pink & turquoise
  5. bulan disember habis cepat (hehehe)

saya dengan bangganya tag:



cukup lah ya 4 orang je. heee!

********************

tu gambar untuk report card sekolah agama
masa aku darjah 2
ustazah aku suruh tukar gambar pakai tudung -____-"


19 comments:

oshin said...

comel ;)) hehe

oshin said...

comel ;)) hehe

Leya said...

alala comel..
hehe..
tau xpe..nak dec habis cepat juge...
huhu =)

Farra said...

Hahaha! Nak buat gak la walaupun tak kena tag :D

Anonymous said...

Aryana as you referring to me? ;)

eqacashperlala said...

oshin: hehehe! muka kecik2 comel lah, dah besar harammm

eqacashperlala said...

leya: hehehe. muka tak senyum kann

farra: you are welcome to do so :)

ari: yes. sorry lupa nak link tadi :)

asfira aminuddin said...

babe, thanks tag i! hihi. nanti i bwat!

btw, u cute masa kecik! i teta[ kenal u la babe tgk gmbar tu. hihi. :)

eqacashperlala said...

asfira: u r most welcome. hahaha! muka tak berubah eyh.

Prettyvrach said...

wow~bergetah2 da macam chewing gum you!hehehe..nanti ML buat k.thanx for tagging me =)

Anisa said...

gambar itu sungguh comel.nak picit2 je pipi tuu

eqacashperlala said...

ML: hahaha! muda-mudi mesti bergetah

anisa hang tuah: jangannnnn!

paan said...

comel ker ? haha.jgn marah ye.

Entri terbaru ->Siapakah anak Bill Gates ?
Siapakah pemilik matahari ?

hans said...

hohoho
pic waktu kecik tu

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

Noor Fatin said...

comel nya gmbr dlu.. hehe

eqacashperlala said...

paan: tak comel, buruk laa

hans: hehehe. bergetah bukan?

noor fatin: semua orang masa kecil2 comel. so were you :)

rifki: ouh, okeh :))

Sca Ndx said...

er er. innocent :)

diriku said...

he2..gmbr time budak tu..

eqacashperlala said...

sca ndx: ofkosss :D

diriku: chumil kan kan kan :p

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers