Saturday, May 22, 2010

saya di alam lain


saya bukan lagi saya..

saya di alam maya
di alam di mana semua benda tidak mustahil
di mana manusia bisa terbang laju
manusia bisa berenang dalam-dalam
bila mana kena pukul pun tak mati

hai!
selamat datang ke alam maya


**********

bila duduk rumah sepanjang cuti ni
asyik melakukan benda yang sama sajah

bangun tidur, makan, sapu rumah, basuh kain, lipat kain, gosok baju adik nak pergi sekolah dan tunggu mak masak tengah hari

memang bosan
tapi fikir-fikir balik
benda ni juga yang mak aku asyik buat tiap hari
mesti mak aku rasa bosan, tapi demi anak-anak kan

so, masa cuti ni lah
aku nak berbakti, buat semua itu
biar mak aku tak bosan selama 2 bulan ni

**********


memang mak aku tak rasa bosan
siap beliau boleh join aerobik
lagi

haha!

takpe mama. biar mama kurus sikit



No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers