Friday, May 7, 2010

aktiviti masa senggang

wah!
kan seronok kalau hari-hari macam ini

duduk kangkang besar-besar dekat rumah
goyang kaki laju-laju
kunyah makanan tanpa had masa
online sampai lebam
main game sampai berpeluh

ya!
dunia ini
aku yang punya

maka, novel ku dah tak sentuh dah
haha!
novel yang lepas, Some Things That Stay oleh Sarah Willis
dah terkandas dekat chapter berapa pun aku dah tak ingat
nak baca dari mula, malas
ni lah akibat kesoronokan duniawi
yang aku alami di rumahku, syurgaku


ouh! ancient dah kowt novel ni.


lantak lah
kemungkinan besar, balik USM nanti
baru sambung baca

chet! nak kata kat USM boring ah kira

dan tadi
melayan game bersama adik-adikku
ditemani mama
haha!
sumpah skill game aku dah menghilang
semua adik aku yang tunjukkan skill game itu
main game Scooby Doo je kowt
dah tak reti

dan sekarang
mengadap laptop buruk
macam biasa lah
update blog, facebook-ing, myspace-ing, polyvore-ing, cafe world-ing
dan pelbagai -ing lah en

ok lah
mahu tidur lah rakan-rakan
selamat malam dunia



4 comments:

baincardin said...

Syukur alhamdulillah...akhirnya aku menjadi ayah! ^_^

eqacashperlala said...

ayah?? yeke? tahniah!

baincardin said...

"Thank you very much uncles and aunties for the great wishes and doas. ;)" -baby Ashman. :)

eqacashperlala said...

welcome baby Ashman.. indahnya nama Ashman

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers