Wednesday, May 19, 2010

ketandusan idea

23 perkara yg mungkin korang x tahu

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke
angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni :)



petak juga mahu jawab tag ni.
okeh!
tarik nafas dalam-dalam


MARI LAKUKANNYA!



(a)


  1. paling pantang bila mana ada umat manusia potong barisan
  2. makan memilih sangat-sangat
  3. berdarah campuran Jawa dengan Palembang
  4. tak pandai cakap Jawa
  5. lemah dalam bab mengira
  6. suka main gigi bila tidur
  7. perlu bantal peluk jika mahu tidur
  8. bila mandi akan basahkan kaki dulu
  9. tidak kidal
  10. pakai kasut saiz 9
  11. bila tidur mata tak tertutup penuh
  12. tidak suka kaler hijau
  13. pernah tulis diari. haha!
  14. tidak boleh angkat kening macam Ziana Zain
  15. suka kaler unggu
  16. tidak suka sangat makan seafood
  17. tidak pernah makan Sushi
  18. tidak pernah main DOTA
  19. suka potong kuku sampai betul-betul pendek
  20. tidak fobia sama darah
  21. tidak tinggi
  22. anak sulung
  23. punya 4 orang adik

manusia bertuah yang di tag :

Syahmina
Atheera
Alyani Nazirah
Nina
Roronoa Zoro


**************

terima kasih Mohd Muzamel

3 comments:

[izzie_heart]* said...

adoii! gua kene tag!

Roronoa Zoro said...

alamak.. aku di tag tapi x sedar.. nasib baik aku blogwalking rini... hehe

p/s: plzz.. kalo saye kena tag, gtau kat shoutbox saya k? =)

thx...

eqacashperlala said...

roronoa zoro: aha. da xtaw nak tag sape.
baik tuan. lain kali saya gtaw anda di shoutbox

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers