Tuesday, April 13, 2010

wanita-wanita pilihan Rafiqah

ouh!
saya amat menimati wanita-wanita berikut
mereka sangat berbakat
sangat kagum sama mereka

mari kita lihat wanita-wanita yang menjadi pilihan hati Rafiqah
(bukan bermaksud aku ni lesbian okeh!)


Ariana daripada band Couple.
OMG! dia panas (she's hot!)



Liyana Fizi daripada Estrella.
Beliau sangat lah kiut-miut
.



Yuna!
sangat bergaya dengan shawl. aww



Zee Avi.
Comel gila semasa bermain ukulele




Helena daripada Robot Asmara.
Tolonglah! aku minat gila suara dia ni

(p/s: pic from fadmanaf.com)



haish!
boleh dikatakan semua yang aku minat, seorang yang pandai bergitar
dan semua dalam bidang musik en..
Kagum lah bila perempuan pandai main gitar
dan tunggak utama yang keluarkan suara dalam satu-satu band
takde lah aku nak kata lelaki tak hebat tapi dah common sangat tengok laki main gitar


Tapi, dalam ramai-ramai ni, dia ini yang paling aku kagum.




Noraini Binti Mohamed Rasa.
mama yang penah kandung aku selama 9bulan dan besarkan sampai aku 20 tahun
.

sayang mama!

********************************************************


sifat kenegerian yang jelas terpancar.
dimanakah signifikannya 1Malaysia itu?

haha! abang jual air frust Kedah kalah dengan Negeri 9


No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers