Wednesday, April 7, 2010

nak dating

tolong!
perlukan bantuan dengan kadar segera!


malas,
tolong pergi
bosan lah bila kau asyik nak berkepit dengan aku
aku tahu kau sayangkan aku
tapi,
sekarang aku mahu berbulan madu

kau mana boleh ikut
nanti nota kuliah, buku-buku aku merajuk

rajin,
degil ye kau ni
aku ajak pergi kedai dengan aku

kau tanak
asyik-asyik nak duduk mengangkang depan tv
tolonglah aku ni
ada pekdahnya juga
fikirkan diri sendiri je

ni lah

time aku nak member dengan rajin
rajin jual mahal
aku tahu aku sombong dengan kau selama ini
tapi untuk musim mengawan ni
jom lah kawan dengan aku
aku bosan

asyik-asyik ngadap muka malas
kalau malas tu hensem dan kacak
takpe juga

RAJIN..
rajin kan comel
bergaya, nice, adorable, kiu
t, penuh sifat mahmudah
mari ke mari
mari ke pangkuan eqa ye..


*wonderpets!!
tolong anak wak rijal ni..

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers