Saturday, April 10, 2010

bila Rafiqah bukan lagi Rafiqah

urrghhh!
siyes aku tak sabar nak pulang
walaupun buku tak khatam baca, exam pun tak buat lagi
tapi hati memberontak mahu pulang
nak pulang. nak pulang
sejujurnya,aku rindu kat setan-setan aku
aku tak tahu lah mengapa jiwa ini memberontak rindukan mereka


gambar semasa zaman muda-muda bersama Nur Amanina.

nina
:
aku rindu kat kau
mahu sajah pulang dan lepak sampai lebam dengan kau
babe, jiwa aku dah takde kat USM ni
aku tensi! siyes cakap
aku rasa ini bukan aku yang dulu
aku tak suka terbeban macam ini
aku tanak repeat paper

aku takut kalau aku punya exam teruk
aku rasa aku nak stop study
siyes aku tensi
aku nak balik nak jumpa kau
rindu kat kau. rindu. rindu.


Atheera anak perempuan Veslee bersama si sakai Nina

tra
:
hati taman ku!
aku juga rindu kat kau.sayang, aku tanak duduk sini
aku nak balik PA
aku nak jumpa kau
*hugs*
siyes aku rasa cam nak nangis
rindu kat kau
mahu pulang! mahu pulang!
lepak depan rumah kau macam biasa
sambil sakat Didi
sambil mengilai bersama anak tokeh susu
*hugs again*
tolong setan, aku perlu kau.


rakan-rakan terhebat.


aktiviti mengisi masa senggang. (lakonan semata)



muff, aten, aku, tra.
nina:tukang tembak



p/s: benar-benar mahu solusi supaya fokus belajar
asyik main sajah! bajet bijaksana sangat aku ni.

p/ss: semua itu gambar zaman remaja di mana saya masih unveil.

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers