Friday, April 2, 2010

P.E.N.I.P.U


okeh!
entry ini bukan pasal aku yang kena kencing
tapi pasal member aku yang kena tipu ngan balak sial dia hampir setengah tahun
dei!!
tak suka cakap lah tak suka
ini daripada makhluk tu tahu sendiri

dan lagi satu,
jantan ini boleh pula terima perempuan baru tu
sedangkan kau dengan perempuan lama dah 3 tahun
tak hargai hubungan 3 tahun tu ke?
pelik aku

okeh!
sebenarnya, aku tak patut lah marah lebih-lebih kan
tapi bila jantan bodoh tu suruh member aku ni baca artikel
bertajuk "CARA ATASI KEMARAHAN"
aku rasa itu penghinaan besar
kau buat taik, kau perli kawan tu tahap maksimas
ada ke patut

haish!
ni lah lelaki
walaupun tak semua lelaki macam ini
tapi, memang tersangat tak patut buat orang macam ini

Lynn,
sabar ye
aku tahu memang perit bila dapat tahu orang
yang kita sayang tipu kita
karma sentiasa bersama manusia
dia akan dapat balasan itu

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers