Saturday, April 10, 2010

OKU selepas terkena kimia berbahaya

Sabtu, 10 April 2010- akibat daripada tindak balas kimia berbahaya, seorang pelajar jurusan Sains Farmasi, USM Pulau Pinang cedera parah di saluran kepala apabila air rebusan buku kimia serta nota kimia memberi tindak balas merbahaya,

Beliau yang berusia 19 tahun, mengalami simptom-simptom biol peringkat 6.

Pihak kami berjaya merakam beberapa wajah mangsa secara unplugged. Keadaan mangsa sangat parah.



mangsa. yo wasap!


simptom lain: jerawat tumbuh melata. kulit umpama kulit buaya.



kertas sebelum direbus mangsa untuk diminum.


"pada waktu kejadian, saya sedang tidur, lena di ulit mimpi" jelas J, bukan nama sebenar, selaku teman sebilik mangsa.
"seraya saya terjaga, saya lihat wajah mangsa sangat menggerunkan. atut nya saya" tambahnya lagi.

Mangsa sudah dirawat dengan tidur, memandangkan subuh bakal menjelma.
Simptom tersebut, menurut pakar, hanya sementara.

mangsa versi poyo

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers