Thursday, July 1, 2010

Coeur brisé


sendiriku menangis
menangis dalam kekecewaan
ku sendiri..
menangisku ku menangis
menangis dalam keseorangan
sendiriku pelajari
pengalaman hidup sendiri
ku sendiri
relakan relakan
agarku mampu berdiri sendirian


Memang aku mahu sendiri
sendiri itu memang baik
TERBAIK!

aku dah puas fikir
aku dah muak bertekak
aku dah putus asa nak pertahankan apa yang aku ada
aku TERTEKAN!

sebabkan si mulut hanyir
hidup aku hancur
hidup macam dah tak bermakna

tolong!
jangan seksa aku macam ni
apa salah aku dengan kau
apa dosa aku dekat kau
kalau betul aku salah
jangan hukum aku macam ni

aku tak kuat lah bodoh
aku tak kuat!

*nangis*

mungkin menangis itu jalan yang terbaik
aku tak peduli kau kau orang nak kata aku cengeng
aku tak kisah kau nak kata aku perempuan yang murah air mata
aku tak mahu ambil pusing semua itu


**********

air mata
kau sahabat aku sekarang

4 comments:

Chybee said...

eh kenapa? ok ke tidak?

eqacashperlala said...

chybee: hurm. xberapa nk ok. tp da agak better lah skang :D. don't worry

Linglung said...

derr..apakah yg terjadi?

gua hanya boleh bagi nasihat macam ini saja, "bersabar ye".

hehe..

ok x gua punya nasihat??

eqacashperlala said...

Linglung: ni pasal ade org bawak mulut.

so far, bagus nasihat anda.mungkin boleh cuba yg lagi baik akan dtg. hehe :p

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers