Sunday, July 18, 2010

Eiffel, I'm in LOVE


:)


Eiffel Tower & pocket watch



hari ini ke Queensbay
menonton Eclipse
best! best sangat
at least storyline dia tak lembap macam New Moon

tak beli apa-apa pun
sebab takde mood nak shopping
eventhough MNG sale gila babeng
agak bodoh lah juga sebab jeans dia tengah sale
tapi lantaklah
tak rasa nak shopping lah
tak tahu kenapa

tapi tapi tapi
aku beli Eiffel Tower pendant
siyes AKU SUKA GILA pendant ni
sepatutnya aku nak beli owl pendant
tapi tak berapa cantik
aku nak owl pendant yang colourful macam pic bawah ni
tapi ada yang colour silver
tak cantik


owl pendant by Forever 21


tolonglah
tengok pendant Eiffel Tower pun dah cukup
bila aku dah kaya-raya nanti
atau bila aku dah kahwin nanti
aku nak honeymoon dekat Eiffel Tower
picnic dekat Eiffel Tower, sambil ambil gambar banyak-banyak
mesti seronok kan kan kan
harap-harap lah aku berjaya sampai Eiffel Tower
yelah, Paris kan 'Heaven of Romance'
kira agak wajib lah untuk berhoneymoon kat sana
eheh!

3 comments:

Anonymous said...

Owl pendant kaler2 tu sangat cantik laaa <33 Tapi eiffel tower tu pun cantik ^^ Nak nak !! Hehehe :)

Ninaa. said...

wah wah angan angan !

eqacashperlala said...

miss faten: tu lah. nak beli yg kaler2 tu, tapi xde. Eiffel Tower pendant tu RM16.90 je taw

ninaa: angan2 penting doe. haha

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers