Tuesday, June 29, 2010

tig, TAG, tug, tog



Kali ini aku di tag oleh Cik Alinac Lover,
seorang beautician yang memang cantik

Ayuh!
kita bersama-sama melakukan tag ini.
yeay!


1. Thank and link the person that tagged you..

Terima yang tidak terhingga kepada Cik Alinac Lover kerana telah tag saya. Jasa anda amat saya hargai.


2. Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic

ramainya sampai 15 orang. tak larat aku nak tag.
Tag 6 orang je boleh kan kan kan?


3. Contact that blogs and let them know they have been tagged.

DONE!


4. State 7 things about yourself.

1) Sangat memilih dalam bab makan
2) Suka cakap sorang-sorang
3) Allergic dengan kucing
4) Braceface! haha
5) Main gigi bila tidur
6) Tak suka makan durian, tapi makan tempoyak
7) Kalau tidur harus ada sesuatu untuk dipeluk


8 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

eqacashperlala..
haaaa..c i dah hafal spelling name u taw..
hihi
thanks dear tag me..
nnt i buat OK~

kalo sy lupe..awk ingtkan yer

eqacashperlala said...

anis: hahah! nmpak sgt nick ni menyusahkan org awam.

u r most welcome :)

miszlullaby said...

ngeee...ni Ml suke nak kacau baling2 kucing kat eqa ni..kekeke...
nnti ML buat k tag ni.thanx for tagging.hihi

eqacashperlala said...

ML: siyes jangan. sbb saye pernah nanges bila ade org baling kucing kat saye. -_-"

alinac lover said...

waaa...tq ye sudi buat~

eqacashperlala said...

alinac lover: welcome :)

Chybee said...

macam dah pernah buat la dear. hehehe

eqacashperlala said...

chybee: lahh. yeke..

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers