Friday, July 23, 2010

tahniah! saya cemburu akan anda


mesti best kan bila kau dapat 4 flat?
lepas itu, mesti mak bapak kau bangga dengan kau

aku pula
mesti mak bapak aku fikir aku ni pemalas
sebab aku failed
dah lah failed
pointer macam haram pula
3 pointer pun tak dapat

**********

Raihana Ahmad Rijal


okeh!
tadi adik aku (Raihana) IM aku
dia bilang dia dapat 4 flat
aku jeles gila
gila gila punya jeles
sumpah! aku tak tipu

aku sebenarnya malu lah sama beliau
dah lah aku kakak
lepas itu, pointer aku lagi teruk dari dia
at least kalau pointer aku dekat sikit dengan dia takpe
ni jauh gila!
nak kejar rasa macam impossible

tapi apa-apa pun
tahniah!
walaupun jauh dalam hati aku
aku jeles -__-"
belajar rajin-rajin
jangan jadi macam aku.


**********

jeles kejayaan takpe kan?
saingan yang sihat untuk berjaya!

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers