Tuesday, July 20, 2010

saye suka mekap [contest by Intanadia]



sumpah!
saya memang suka make up
demi menutup cela di muka
serta menaikkan seri dan aura kewanitaan di wajah saya
saya percaya penuh kepada make up

kerana
setakat ini
make up berjaya dalam kerja-kerja mencantikkan wajah
walaupun saya tak reti make up
tapi
saya tetap nak poyo-poyo make up wajah saya

kali ini
demi make up juga
saya join contest ini
demi memenangi make up
saya suka hadiah dia
sebab Tuan Blog Cik Intanadia bagi eyeshadow pallets
yeay! sorakkan untuk beliau!

contest ini memerlukan kita, para wanita
untuk meletakkan satu keping foto berukuran bebas
yang menampilkan wajah kita bermekap

tapi sebelum itu, anda harus jadi follower
dan syarat-syarat penyertaan boleh di baca di sini


*************

MEMPERSEMBAHKAN!!!

pedulikan ekspresi wajah.
gambar ni je make up nampak terang.
klik untuk tumbesaran.



make up yang terbabit:

muka: (1) Maybelline Clear Smooth Shine Free Face Powder SPF 18 (natural)

mata: (2) Silkygirl Precision Liquid Eyeliner &

(3) Silkygirl Duo Eyeshadow Razzle Dazzle (no.11) &

(4) Body Shop Duo Eyeshadow Eucalyptus Grey (no.02)

pipi: (5) Elianto One Touch Blusher (Brownies)

bibir: (6) Maybelline Water Shine Hazelnut Sauce (no.24)


sekian dari saya :)

7 comments:

intaNadia said...

thanks for joining and good luck dear =)

Anonymous said...

Eqa! Macam tak pakai make up apa pun!!!!!!!

nn said...

good luck!! :)

eqacashperlala said...

intanadia: thank you :)

kak farra: haha! light make up je. tehee~

nn: thank you :))

Linglung said...

seb baik la lelaki xde jiwa2 mekap ni..hehe..kalau x mau hari2 gua pegi keje lambat

Chybee said...

selalu ke make up ni? hehe...chybee asik xde masa je

eqacashperlala said...

linglung: alah. bukan lama sangat nak make up tu. 1/2 jam je. ahha!

chybee: tak selalu. kalau nak keluar shopping je.

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers