Friday, July 9, 2010

tolonglah berhenti sekejap


surat untuk Encik Bumi.

Kehadapan Encik Bumi,

Saya Rafiqah, ingin memohon jasa baik Encik supaya berhenti berputar buat seketika. agak-agak berhenti dalam sehari ke 2 hari ke. Bergantung kepada keselesaan Encik.

Faktor-faktor yang menyebabkan saya mohon anda berhenti adalah, saya mahu lebih masa di rumah. Memandangkan hari ahad nanti saya sudah pulang ke USM, jadi saya mahu lebih masa di rumah supaya saya dapat bergembira bersama keluarga tercinta.

Tambahan pula, saya belum bersedia untuk mengadap buku.
Dan saya paling gentar untuk menghadapi subjek Dosage Form 2

Saya harap, permohonan saya dapat di pertimbangkan.

Kerjasama Encik amat dihargai.

Sekian, terima kasih.


************

rasa-rasa Encik Bumi berhenti tak?

9 comments:

alinac lover said...

permintaan kamu akan menyebabkan saya akan makin lmbt bertemu abg halim saya..hahahha~

tidak!!!! :p

baincardin said...

Misteri alam jin...pernah terjumpa ke? heeeeeee.....^_^'

si ninaa joyy ! said...

haritu ye ye protes mama sampai nak lari rumah. AHHA

eqacashperlala said...

alinac: hahaha! alah, saya mahu lebih masa di rumahhh

nyna: ish kau ni. time tuh emosi tak stabil. haha

atheera veslee said...

silaaa berhentii jumpa dulu jom hehehehehe

Hamzah Ian said...

haha.. gua mau kawen la.. kalo berenti takbest la.. dah lame gua tunggu ni

eqacashperlala said...

hamzah lan: alah. berhenti kejap je. kejappp je. janji!

hehe

Anonymous said...

weh, nak suro kiamat cepat ka?
aduihh~ sungguh gersang lagi diri ini...
toksah lah, kak oiii~

eqacashperlala said...

anonymous: ala. ni kan metafora jeeee

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers