Thursday, August 26, 2010

saya takut kena sambar petir. anda pula bagaimana?


aku tengok
semakin ramai manusia yang berani lawan Dia
hey kawan!
anda fikir anda cukup hebat?
hebat sangat sampai anda berani mempersendakan Dia

kalau aku, sumpah aku tak berani
sebab aku masih boleh berfikir dan berdiri di landasan agama aku
ingat kawan!
Dia yang Maha Esa
bukan korang yang Maha segalanya tahu!


************

harap-harap lah mereka-mereka tersedar dan bertaubat,
aku pun jahat juga, tapi berdisiplin lagi jahat aku.

7 comments:

Ninaa Joy said...

Pasal video zikir tu ye ?

eqacashperlala said...

ninaa: ahh. tu satu. pasal si salleh samsa gregor what-so-ever pun satu. hesh!

atheera veslee said...

ishhhh aku pon rasa diorang ni macam haram..agak agak nak jahil pon ;)

eqacashperlala said...

tra: tahu takpe. setan-setan kita pun baik jugak ah en

alinac lover said...

mcm2 jadi skg..risau da :(

eqacashperlala said...

alinac lover: tahu xpe.. semakin lama makin ramai nak lawan Dia

Captain said...

Baca surah 3 qul dan ayatul kursi atau doa bila kilat semasa hujan...dipeliharaNya nanti.

Jazakallah khairan.

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers