Tuesday, August 24, 2010

kecil, kecil, kecil, BESAR


percaya tak,
semakin kau membesar
semakin sedikit masa 24/7 yang kau ada

macam aku
24jam yang aku ada
rasa macam 5 jam sajah
aku rasa masa memang jeles sakan dengan aku
langsung tak beri peluang aku goyang bontot

aku penat
serious-aku-tak-tipu


**********

ceh! masa sedikit konon. blogging sempat je.
haha!

8 comments:

alinac lover said...

blogging msti smpt..hehe

hiro said...

gua nampak lu kecik besar kecik besar je der...haaaa..

eqacashperlala said...

alinac: yeaaa

hiro: saya nampak awak tak besar-besar je der.. haahaha

Ninaa Joy said...

Beli la masa .

eqacashperlala said...

ninaa: aku cari kat kedai muhibah takde pun

Linglung said...

blogging mmg sempat..tp pendek je la kan? masa mmg makin lama makin cpt je berlalu..xpernah cukup

eqacashperlala said...

linglung: tahu xpe

Wan Gerrard said...

aha betul gak kan, Gerrard rasa nak putar je balik masa bagi lambat sikit =P

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers