Friday, August 20, 2010

ouh Encik Ahmad Rijal. saya sayang anda!

tadi aku ym dengan ayah
rindu lah kat ayah
rasa macam nak balik rumah sekarang juga
lepas itu melepak dekat rumah dengan mama & ayah

ayah tanya pasal tudung yang aku suruh ayah aku bayarkan dulu
sebab maybank jauh dengan USM
jadi, aku suruh ayah aku bank in kan dulu untuk aku
dah balik nanti, aku ganti! janji!



diskusi virtual antara seorang ayah dengan anak daranya.



ayah yang sarkastik.



RINDU!!!!!

5 comments:

Ninaa Joy said...

Gila kentaaaang !

eqacashperlala said...

ninaa: kentang gilaaaa!

[izzie_heart]* said...

ayah ko cam gila jek. best2 hahaha :)

okehh maka adik kau sangat tinggi...

atheera veslee said...

aww so sweeetttttt ;))

eqacashperlala said...

syahmina: hahaha! ayah aku tgh high time tu. tinggi sebab makan dedak

tra: aw aw aw~

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers