Thursday, November 11, 2010

tarik nafas dalam-dalam, lepas itu tak yah lepaskan nafas

horay!
5 papers sudah jawab
horay macam boleh jawab dengan cemerlang kan kan kan

okeh!
sekarang tak mahu cerita pasal exam
lenguh otak asyik cakap pasal exam

minggu depan punya lagi 3 papers
paper physical pharmacy, biotech dengan biochem
esok baru start baca buku
malam ini bersenang-senang dahulu
hehehe!

haish!
tak sabar nak balik rumah
tak sabar nak balik rumah
tak sabar nak balik rumah


*************

okeh!
tarik nafas dalam-dalam
lepas itu lepas
jangan pergi tahan nafas
nanti sesak nafas
hehe :p

16 comments:

Ari said...

Banyaknya paper! All the best ok! Patutlaa senyap je.. tengah jawab exam rupanya! ;)

eqacashperlala said...

ari: thanks :) hehehe. mood exam, kena jauhkan laptop :p

hiro said...

babik bnyknye paperrrr.. xtertekan?

eqacashperlala said...

hiro: sangat tertekan. macam nak main paku tekan.

Ninaa Joy said...

saya balik isnin ni ! :D

asfira aminuddin said...

babe! banyaknya paper u. no wonder jarang update blog dah. hihi. good luck tau! :)

eqacashperlala said...

ninaa: okeh! saya jeles akan anda. sekian :p

asfira: yeah. banyak kan. thanks anyway :)

alexa yussida said...

bukan stakat kena jauhkan lappy tp shut down terus..hihi..kalau jauh je,nti merangkak2 gak ke lappy:p (itu kte la tu..hehe)...selamat berjuang wokay:)all the best

eqacashperlala said...

alexa: yup! kita pun sama gak. dah tolak jauh2, ambik gak laptop tu.

thanks anyway :)

ahmad endo said...

exam dah abis memang best!!...balik kampung...oooooo...balik kampung...hehehe

ZACK ENTRY said...

gud luck jawab exam yer..=)

g0m0k9enDek said...

gud luck kamu.. heheh

miszlullaby said...

gud luck eqa!cepatla habis exam.ML da rindu awak ni.hihihi=)

eqacashperlala said...

ahmad endo: okeh! saya balik lambat lagi -___-"

ZE: thanks :))

gomok9endek: thank you :)

ML: THANK YOU ML!! eqa pun rindu ML <3

Aretikz said...

Exam dan exam dan exam.. semoga berjaya.. ahakz..

eqacashperlala said...

aretikz: thanks :)

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers