Monday, March 14, 2011

percutian impian!!

setiap orang mesti ada percutian impian dia yang tersendiri kan?
dan semestinya, korang akan impikan percutian di luar negara kan kan kan
bukan senang nak bercuti di luar negara
banyak nak pakai duit
duit tambang, penginapan, duit nak shopping
pendek kata, kalau nak pergi bercuti
kau kena simpan duit paling kurang pun RM5k
itu pun lepas expenses untuk seorang gamaknya

TAPI
jangan risau...
sebab MAStraveller
akan memenuhi impian korang-korang semua untuk bercuti ke luar negara!!
mungkin anda dapat bercuti ke...



PARIS!!



Jeju Island, KOREA



NEW ZEALAND



CAPE TOWN, SOUTH AFRICA


mudah sajah!
anda hanya perlu mendaftar di MAStraveller.com
dan ikut 4 langkah mudah dan
MENANG!!!


klik gambar untuk join! :)


**********************

kan best kalau dapat pergi Paris.
hmmphh!!

12 comments:

aZie said...

seronok kalo dpt pegi, kan?

KAMIHIDUP said...

kalau KAMI byk duit, satu dunia KAMI round, heee, amin3. :)

eqacashperlala said...

azie: yup! :)

kamihidup: tulahhh. amin...minta2 dapat juga travel satu hari nanti :)

myezatul aQma said...

bestnya..nak kumpul dwet byak2 bla dah start keja nti(^__^)

eqacashperlala said...

aqma: best kann..jom kumpul duit and travel! :)

asfira aminuddin said...

babe! bestnyaaaaaa! sape je tak suka bercuti ni kan. hihi.

miszlullaby said...

JEJU ISLAND!!! bestnyeeee...

eqacashperlala said...

asfira: tulaaa..try your luck laa babe! :)

ML: cantik kan kan kan :))

✿....rossa alina....✿ said...

waaahhh..bestnye kalo dpt pegi.. huhuhu

eqacashperlala said...

rossa: yup! :)

Budak Giler Cadbury said...

jom kita madubulan kat tempat2 ni nak hahaha

eqacashperlala said...

budak giler cadbury: ayuh!!

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers