Monday, October 4, 2010

tick tock tick TAG


setelah agak lama tak update
maka hari ini, aku update setelah cik ML tagged aku
ribuan terima kasih saya ucapkan khas untuk cik ML

AYUH!
kita jawab tag



1. Write 5 interesting facts about the person who gave u this award

ML
serious dia comel gila
and dia sweet :)



2.Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

1. main gigi masa tidur
2. makan memilih
3. pantang orang potong barisan
4. makan ayam bahagian dada sahaja
5. tak reti bersiul
6. jalan kaki senget ke dalam
7. suka color purple, turquoise, hitam
8. tak suka makan taugeh
9. anak 1st
10. hobi tidur (tidur tu hobi ke? heheh)


3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them.


hantwo: rajin BW. friendly

hiro: kelakar gilaaaaaaaa :)

syahmina: comel bila sebut SIAL. hahaha :D


9 comments:

miszlullaby said...

kekeke..eqa,macam mane main gigi masa tidur ???

KeCiK said...

kriukkk..kriukkk...

men gigi time tidur.

Haha.

[izzie_heart]* said...

ML : bunyik krik krik krik

(sesuka hati je aku masuk campur)

eqacashperlala said...

ML: bunyik seram. ahaha!

kecik: hahaha :)

syahmina: amboiiiii! suka kau ye buat bunyik tu. hehehe

HaNTwO said...

nanti hantwo wat ye kalo ade masa hehehehe pasal hantwo lemah giler subjek tag tag ni ;p...tq tag hantwo...

miszlullaby said...

eqa leyh denga ke kalo tym tidur?kekeke...kalau bunyi krik2 tu,kawan ML pun salu gak.hihi

eqacashperlala said...

ML: haha! eqa tak dengar la. tapi masa 1st night kat USM, roomate kita terkejut dengar kita main gigi. dia ingat bunyi apa. hahah

Mohd Nor Quiyyum said...

main gigi tym tdo?? haha

eqacashperlala said...

quiyyum: HAHAHA!

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers