Monday, September 27, 2010

merah itu cinta, cinta itu suci. suci maknanya putih.

tajuk entry memang mengelirukan
pedulikan tajuk entry tu
apa yang mahu diceritakan bukanlah pasal cinta

tanggal Sabtu yang lalu
sekolah saya mengadakan jamuan hari raya berserta sambutan pesta tanglung
jamuan bermula pada jam 8.30 malam
semua pelajar dikehendaki memakai pakaian yang sopan dan santun

ayuh!
bersama-sama kita lihat hasil penghenti masa sepanjang majlis dijalankan


hai rakan-rakan.
ini rakan saya, Jay (bukan nama sebenar)




Ini rakan saya juga.
Izzati & Syahmina.



kawan-kawan sekolah.



Ini rakan saya, Jay secara close up




Ini pula tuan punya blog secara close up.
En.Bf cakap hidung saya macam Squidward.
Adakah beliau berkata benar?




hidung saya = hidung Squidward.
oh noooo!



muka close up nombor 2.



tanglung is love.



tanglungs.



tanglung girl. eheh!



*****************

tadi saya membeli dream catcher.
terpengaruh dengan Twilight sudahhh.

13 comments:

hiro said...

kiut ape punya hidung squiward dan punggung macam patrik...auwwww..
mengoda gtu.

eqacashperlala said...

hiro: punggung saya petak mcm spongebob. style bukan? hehehe

miszlullaby said...

kekeke....dlu ML beli dream catcher sebb terpengaruh ngn citer jepun beautiful life..skrg ni xtau la da lempar kt mne menatang tu.kikiki

eqacashperlala said...

ML: hehehe! tulah. beli sbb pengaruh ceritaaa

Ninaa Joy said...

Merah sangat la mak ngah ! :D

eqacashperlala said...

ninaa: merah itu cinta. tak boleh blaaa

[izzie_heart]* said...

saya nak like 20 kali entri ini.

sekian.

eqacashperlala said...

syahmina: terima kasih

HaNTwO said...

hahhaha nape cakap idung cam sotong tu??? xsame pun :)

eqacashperlala said...

hantwo: ntah ah. ramai kata sama

Leya said...

hello =)
bru je follow u..
hehe cantik u pkai tdg merah..

eqacashperlala said...

leya: thanx for following! actually baru 1st time cuba pakai merah taww. :)

anyway, thanxx ya

haziQah said...

merah itu brani hehe

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers