Thursday, March 25, 2010

huh?

tadi punya test praktikal dosage
agak bersungguh-sungguh malam itu aku menelaah
segala formula dose untuk kanak-kanak aku hafal
segala pengiraan untuk membuat emulsion aku kaji
semua masalah pengiraan untuk membuat pencairan aku belajar

TAPI...
akhirnya, semasa mahu mengira perskripsi untuk membuat suspension untuk orang dewasa, aku GAGAL

untuk preskripsi pertama, pengiraan untuk buat krim itu simple sajah
tapi apabila tiba yang kedua, mula petak

salah pengiraan, maka ubat yang disediakan itu dapat kosong kerana salah dos
aku mengambil jalan senang, tak perlu bikin suspension itu
aku siapkan krim sajah

maka, Rafiqah Bt Ahmad Rijal hanya menghantar botol krim, berat 20g dengan 100mL botol kosong

SEKIAN

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers