Saturday, January 16, 2010

seminggu

huh!
sudah lama tidak online
begitu juga sudah lama tidak kemaskini blog ku

9 januari 2010- tonton AJL di bilik tv2. seronok bila banyak artis-artis baru yang bertanding. sudah hampir ke kemuncak AJL, tv tiba-tiba rosak.
ahh!! tensi juga jam itu. bilik tv 1 penuh pula. tapi mahu juga lihat keputusan AJL, aku berdiri dari kejauhan. akak senior berhempas-pulas betulkan tv dan akhirnya! tv sudah kembali elok. yay!! pape pun, tahniah buat aizat, black, yuna dan faizal tahir sebab menang pada itu malam

11 januari 2010- haa.. isnin yang agak penat. petang itu punya ko-k..heheh! aku join GAMELAN. huuu.. best! aku sudah mula belajar main. aku main Slentem. serupa xylophone, aku mahu main bonang (yang dalam filem pontianak harum sundal malam), tapi tidak dapat pula.

15 januari 2010- pagi itu tiada lab pharmacology jadi tidur macam gila. tapi petang itu punya class. cuma 3 class, tapi malas mahu pergi. jam 5-7 punya class hubungan etnik, tapi aku bersama rakan-rakan ponteng itu class. haha!
ponteng ke tesco extra sajah. Jay tiba-tiba menggila, beli kek. katanya tiba-tiba rasa nak makan. kami pun pajor beramai-ramai. thanx jay!

16 januari 2010- hari ini ke Water Sport Rental, Tanjung Bungah, Penang.
ada pharmiliday. seronok! tapi agak penat lah sebab malam itu berjaga main game. aku dalam kumpulan ALANG 3. banyak games yang seronok dan memenatkan jiwa raga. Usha sorang mamat senior ini, alih-alih balik tadi dia message Izzati kawanku. wah! gila kau teruja untuk Izzati. esok mereka ke pharmnight. aku tidak pergi. almaklumlah, yuran agak mahal. mungkin Izzati akan berjumpa si dia yang berkasut kuning tadi di pharmnight. huuu! tidak dapat dibayangkan.

seminggu sudah berlalu. banyak benda yang berlaku. seronok, penat dan lelah dan pun aku rasa. harap minggu yang datang agak lagi seronok. :D

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers