Wednesday, January 6, 2010

gatalGEDIKjalang

yaxx!
mungkin itu apa yang orang lain fikirkan
tapi bagi aku dengan izzati, itu adalah peluang keemasan
ini hari harus edarkan surat jemputan ke pharmaliday.
ok! sebenarnya malas, tapi tahap kegedikan aku yang tahap maksimas telah mengatasi rasa malas itu.
mana tak nya, ada surat jemputan untuk Dr yang aku angau-angaukan itu
eeeet!
memang siyes aku gila sundal itu jam
aku dengan izzati dengan penuh rasa gediknya telah ke bilik beliau
wahh! first time aku masuk bilik beliau
sumpahh kemas.
adrenalin dalam badanku merembes dengan pantas.
neurotransmitter dalam tubuh aku menghantar signal kimia dengan kadar yang laju
saraf sympathetik aku telah meningkatkan kadar denyutan jantungku!
iya lah, beliau menguntum sebuah senyuman yang sangat manis.
yummy!
sebenarnya, tadi aku terserempak dengan beliau semasa beliau tengah menaiki tangga. tepat je aku pandang beliau, beliau senyum kat aku
sumpah aku cair weyh!!! :D
TAPI, beliau tidak dapat datang ke pharmaliday tersebut.
iya lah, beliau punya kelas itu hari
haish! melepas lah hajat aku nak berlari-lari anak bersama beliau di tepi pantai
ouh~
tapi apa-apa pun, aku dapat tenung muka beliau sampai kenyang
siyes rindu beliau. ahha!

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers