Friday, January 8, 2010

F**K

sial!
bikin aku mencarut sajah.
tadi aku buka myspace aku. ada friend request.
aku tak kisah kalau orang nak add aku jadi friend, tapi perangai tuh biar lah macam orang. mana aku tak mencarut, display picture pun gambar *tuut*.dengan rasa angin, aku DENY request si bangang itu!
Itu satu. dalam inbox pula, si polan ini ajak aku webcam *tuut* sama dia. lancau! muka aku ni nampak macam pemuas nafsu kah?
kalau sekali takpe lagi. ini sudah kali ke-4 aku kena. memang sial!

kadang-kadang aku fikir, apa sebenarnya tujuan si mereka-mereka buat akaun myspace, facebook, tagged dan lain-lain hanya semata-mata nak kenal dan ajak buat perkara-perkara terkutuk itu? common lah, social page itu direka untuk berkawan, bukan ber*tuut*.
guna lah teknologi dengan betul!

Jadi, pada mereka-mereka itu, gunalah teknologi untuk tujuan yang betul.
jangan guna hanya untuk kepentingan yang mengarut itu ok.

1 comment:

azreen said...

salam ika ni azreen ni..sorry lambat reply msg u kt ms..sorry again:)bz la...em ni num fon aku..0134040484...i'm following u..visit la bloga ku..azreenrosli.blogspot.com:)tq..mish u a lot>3

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers