Sunday, February 21, 2010

cuti

11 februari yang lalu aku pulang ke selangor, meninggalkan terus bumi USM.
tiket pulang ke Klang ditempah pada waktu 9.45 pagi
jam 9 pagi sudah melambai selamat tinggal pada USM.
terus ke Sungai Dua untuk mendapatkan bas ke terminal Sungai Nibong.
siott!!!
tidak banyak bas yang lalu seperti kebiasaannya.
jam menunjukkan jam 9.20 pagi.
aku mula mencarut tak henti-henti.
mulut aku umpama puaka, menyumpah seranah sampai puas!
aku tunggu lagi 5minit.
kelibat bas bodoh kelihatan.
sial! aku sudah lambat.
aku naik, terus menuju ke terminal bas.

Selamat naik.
nasib baik sempat.
selama 5jam menuju ke Klang, akhirnya selamat sampai.
si dia datang jemput aku di terminal bas.

tiada apa aktiviti menarik sepanjang cuti, melainkan lepak bersama rakan
seperti mengadakan reunion
tra, phea, nyna, yoya, ruffy, apiz..tiba-tiba berkumpul
phea hanya datang sebentar

malam itu lepak lagi.
lepak bersama aten.
haha1 lama sudah tidak lepak sama aten
bertambah chubby :)
rindu sama mereka, benaran!!

ke uptown shah alam, bersama sepupu
haha!! aku membazir duit pada satu beg
siyes dah lama idam beg tuuu

sabtu pula ke akuatik darul ehsan
sajah mahu berenang.
seronok, sudah lama tidak ke sana.

ahad, pulang USM.
assingments berlambakk!
bosannnnn ):

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers