Tuesday, February 23, 2010

berkecamuk

jiwa kacau!
berkecamuk fikiran
tidak tahu apa dikehendaki
setiap detik terasa resah
dada rasa berdebar
kenapa? kenapa?

beberapa detik yang lalu pelbagai perkara terlintas di fikiran
perkara remeh, benda-benda sampah!
sebenarnya tidak tahu kenapa jadi petak macam ni
terkadang malas nak fikir
tapi ia mendesak umpama mahu meletup kotak pemikiran aku
perkara remeh itu hampir membuatkan aku suruh jantungku berhenti mengepam darah
tidak mahu semua anggota dan organ aku terkena tempias kekecamukkan ini
ahhh!!

mahu jerit sekuat hati
melaung sepuas batin
aku mula tidak kenal siapa empunya diri
mula bingung dengan identiti sendiri
tolong!
betul-betul perlukan bantuan..

adakah reaksi daripada perubahan hormon?
adakah ini salah satu daripada simptom membesar?
tidak cukup besar lagikah?
entah..petak mahu fikirkan jalan keluar serta solusi
mahu sajah telan diazepam seratus biji
biar putus nyawa
tidak bangun sampai kiamat.
ahh! mengeluh tidak henti
ahh! mengeluh lagi
lagi dan lagi
berhenti sehingga diri ini kembali tenang..

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers