Saturday, December 12, 2009

Tonton



2012 dan TWILIGHT NEW MOON
dua2 filem ni aku dah tengok.
and the latest aku tengok MY SPY, lakonan AC Mizal dan Harun Salim Bachik.
Aku ngan adik aku, Nana dan Shidah gerak ke OU. Hajat hati nak tengok 2012..sampai je OU, terus gerak nak g beli tiket.
OUW! dua panggung menayangkan 2012, tapi dua2 panggung tuh PENUH!
SEDIH! aku memang dah lama plan nak tengok filem tuh. Agak hampa lah tak dapat tengok sbb penuh. yang tinggal tayangan jam 9 mlm. aku malas nak tunggu lagi.
Aku pulang dan secara kebetulan, aku singgah ke Fasa 2, Bandar Puncak Alam.
Aik.. aku tak penah tahu pulak kat situ ade jual DVD pirate. Aku tanpa segan silu, singgah dan bertanyakan DVD 2012.
"Ade..gambar terang. tak tipu punye" kata penjual DVD tersebut, berumur 20 an.
Aku ape lagi, terus bayar, RM 6. Punye lah nak tengok 2012, malam tuh jugakk aku layan.
HUH! puas.
Twilight pulakk aku tonton bersama sepupu-sepupu ku. Saje ajak budak2 g tengok movie.
BEST! Edward Cullen sangat handsome, begitu juga Jacob Black. Cuma phasing cerita ni agak lambat berbanding Twilight yang lepas. Apa-apa pun, harap sekuel yang akan datang akan lebih menarik (wah! dah macam pengulas filem)
My Spy!!! kelakar. gandingan AC dan HSBC mmg best.
stroy line best. 4 bintang!

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers