Friday, December 25, 2009

gelodak jiwa muda

AHAD, 27 DEC 2009
taknak sampai tarikh dan hari tuh sampai
bosan ! tak sanggup nak kemas barang. benci nak unpack barang2 tuh
dan aku xsanggup nak berjauhan ngan family aku
yelah, dah berhibernating kat umah selama sebulan setengah
tapi ape buleh buat, name pun BELAJAR.
ahh!
gelodak jiwa muda aku mendambakan kehidupan yang relax dan tenang di rumah.
bukan maksud aku di usm tak tenang, tapi yelah bagi aku umpama tiada kehidupan
kehidupan bagi aku, kite relax,hangout dan buat mcam2 perkara yang seronok
belajar benda baru memang seronok, tapi aku tak suka keadaan yang terbeban
kene ulangkaji, study, buat assignments..
tapi, gelodak jiwa muda aku ni tak boleh diturutkan sangat
yelah, zaman sekarang ni, nak dapat kerja susah
siapa yang berjaya, akan maju kehadapan
kalau aku berfikir dengan pemikiran cetek macam ni, tak maju2 lah aku nampak nya.

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers