Wednesday, June 22, 2011

what women want

ini hanya dari side aku sajah
tak tahu lah perempuan lain kan
tapi menurut naluri kewanitaan aku
kebanyakkan perempuan yang sahih mempunyai 9 nafsu
akan nak salah satu apa yang aku nak ini
percayalah cakap aku wahai laki-laki



desired career



dream car
(pls..nak golf jugak)



nice house




diamond ring




healthy kids



suami yang kacak, handsome, romantik, pemurah, beriman, bertolak-ansur, kelakar, manis, bla bla bla



********************

wah!
tang suami kemain lagi.

yelah, nak buat teman hidup, kena cari yang betul-betul boleh jaga kita :)


10 comments:

Leya said...

hehe yes :))))
great post dear..i like!

eqacashperlala said...

leya: thanks :))

KAMIHIDUP said...

lelaki pun nak kan semua itu untuk para isteri mereka. :)

Imran nyambek said...

nasib baik gua ade sumer ciri2 tu.

eqacashperlala said...

kamihidup: :))

imran: wah! bagus2..

pha is said...

yg pharmacist tu skali pandang mcm muka ko pon ader.. hahaha

alyaghaz said...

my dream car! every women want the same things. diamonds, good husband, nice house, kids, cook for husband. everything.

eqacashperlala said...

pha is: itu aku lah, masa kerja dekat Cardiff. hehehe :p

alya: yeay!! my dream car too! yup! every woman want it :D

asfira aminuddin said...

could'nt agree more dear! hihi. i suka entry u ni. like 100% :))

eqacashperlala said...

asfira: thanks for liking my entry :))

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers