Tuesday, June 12, 2012

otak sewel


12/6/12 : Analytical chemistry 2

13/6/12 : Forensic pharmacy and ethic

14/6/12 : English

15/6/12 : Gastrointestinal system and therapy

18/6/12 : Drug and society

20/6/12 : CNS and therapy

21/6/12 : Pharmacognosy 2

22/6/12 : Dosage form design 2



hoyeahhhh!!
satu paper dah pun lepas
ada lagi 7 papers nak kena hadap
dan selama itu aku akan sewel

oh oh!
paper tadi SUSAH
maksud aku, S.U.S.A.H

apa yang aku sungguh-sungguh baca
nan hadoooooo
masa aku buka je question booklet
aku macam &#%*)!$!

memang sangat-sangat tak cool
mungkin aku kena repeat paper tu
baru ingat nak bakar notes kimia tu
tapi memandangkan akan stuck dengan paper tu
tak jadi nak bakar

malam ni kena gigihkan diri
selak buku forensic pharmacy
tak boleh negative sangat
kang esok tak boleh nak jawab


1 comment:

kucokelat said...

kite dah habis exam yeeehAA

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers