Thursday, November 5, 2009

PHYSIOLOGY!!!!

ARGH!!!!
tension! tension! tension!
6.30 pagi aku bangun arini..selalu aku bangun time azan zohor
aku mandi manda jap, pastuh aku semayang
huh! test physio! malam sebelom tu, aku scan je buku
nak baca buku tuh, HARAM lah..
pagi tuh aku mmg xsabar nak abeskan paper physio. even aku tak bace
kul 8am aku dah keluar dr bilek ngan roomate sayang aku, J. pagi tuh aku saje amek bas biru
nk jalan jauh sikit..
sampai pun kat Perpustakaan Hamzah Sendut 2.
OMG!! ramainye manusia..sume sibuk belek buku, dan aku...
kul 8.45am baru aku masuk bilik pekse, E41
meja aku 056..
bukak je paper, pergh!!
soklan no 1 pon da ssh
disebabkan paper tuh ade negative marking, so aku dengan bangge dan jayenye tinggalkan 3 soklan pertame berturut2. ade aku kisah..jnji x tolak markah
aku pun jawap cam bese
tibe-tibe, ade part melukis ah pulakkk
lemah tak berdaya aku tgok soklan tuh
30 minit terkhir baru kau buat part lukis tuh..
lukis renal corpuscle.
tanpa basic seni dalam diri, aku bantai je lukis..
15 minit terakhir, baru menggelicai nak terangkan menatang tuh
mmg aku byk mase nak terang lah kan
benda dah lah 20 markah...
owwwwwwwwww~
keciwa nya aku..jawap macam x best je ayat2 aku..
sob! sob! sob!

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers