Wednesday, September 25, 2013

garis mula



Alhamdulillah..
Status terkini : siswazah

Aku ingat lagi cikgu BM aku kat USM
Pernah tanya, apa beza antara graduan dan siswazah?
Masa tu zaman sengal bebal
Aku bajet graduan tu lepasan degree
Siswazah tu lepasan master

Rupa-rupanya,
Graduan tu term semasa bergraduasi
Lepas habis convo, kira jadi siswazah lah
Hahaha!

Thanks mama and ayah
Thanks sebab jadi parents yang sangat cool
Mak aku selalu pesan "kau nak belajar, belajar. Taknak, lantak kau"
It does sounds harsh, tapi ayat sentap tu
Pandai-pandai lah kau fikir, masa depan kau.

Ayah pula, selalu cool je bila result aku kelaut
Kalau aku fail apa-apa subjek
Dia mesti cakap, "nanti, cuba je la lagi. Tak payah fikir sangat"
Dan ofkos lah, aku tak fikir apa benda pun
Hahaha!

Thanks kawan-kawan
Sebab selalu ada masa susah and senang
Terutamanya GG
GH pun sama gak
Takut merajuk pula kalau tak mention :p

Thanks ♥ sebab selalu ugut kita
Kalau tak passed, tak kahwin
Serious takut
Sebab titew nak tawennnnn
Hehehe..

And the greatest thanks to Allah
Sesungguhnya Dia lah pemberi rezeki dan kejayaan
Alhamdulillah.. Alhamdulillah

It's not the end
But it's the beginning
Garis mula kepada hidup yang lebih serious
Garis mula kepada karier aku
Garis mula kepada kehidupan bayar bil sendiri
Garis mula kepada gaya hidup yang busy
Garis mula kepada tanggungjawab terhadap patients

Senang cerita,
Turning point ke alam kakak-kakak

Takpe, go with the flow kan?
Wish me luck, people!!

No comments:

baby saya

Lilypie Angel and Memorial tickers